21a december-FILM,BÖCKER OCH KEBBABPIZZA !

Hej alla!

Har inte bloggat alls idag pga att jag inte haft tid.

Jag vaknade vid halv 12.Vid 2 gick jag och min syrra till bibloteket (som vi inte haft vart på i ca 1 år).Lånade lite filmer och böcker sen så köpte vi lite chips och godis.Vi kom hem och kollade på en av filmerna som vi hade lånat tills klockan 4.Vid 4 kom min mamma hem och jag hjälpte henne med lite saker sen så gick klockan skit fort och vid 6 drog jag o alle till pizzarian efter det kom hem vi hem..på vägen hem asså fyfan av kallt det är :o!!

A efter det kollade jag på en film till sen så har jag bara chillat.Och imon blir det väll skärholmen..ska köpa jullklappar :D!

Ja det var det puss

Jag innan bibloteket..


Mycket snö ?? det e ju värre än förra året hehe ..tror jag ..

Finaste jeansjackan som ska bli min mitten av april (om den finns kvar)från JC p.s bilden e från fredags

...så snyyggg :O

Bild från igår kväll...
Såå jaa nu ska jag gå hejdå<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0