26 december REDAN OMG :O !!!!!!!!!!!!

Hej alla söta.Just nu sitter jag och lyssnar på musik medans jag tänker på vad jag ska äta efter att jag har bloggat klart (tjoooockis)

Iallafall igår var jag hem hos en kusin.Hade det bra kom hem vid 6 sen så kollade jag bara på TV och läste en bok..pallade inte blogga bara..
Idag så har jag varit i stan med 2 av mina systrar, min syrras kompis och syrras man "mucho hermanas".Jaa köpte en jeansjacka och en mysig kofta..eller den e inte exakt kofta men whatever den e mysig..
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra antigen ut med alle och elli som jag har saknat :') eller till sollentuna.INGEN ANNING.

Jag kan lägga upp lite bilder på det jag har köpt ? ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0