1a December 2010

Hej bloggen allt bra med er själv mår jag bra men jätte trött.
Idag så har skoldagen vart som vanligt alltså lika tråkig..men vi fick reda på att på fredag ska vi ha prov om Revalition på fredag alltså om 2 dagar.Shit hopps jag klara det.
Nästa vecka på tisdagen så ska jag lämna in en läxa på engleska.Ska skirva om en Artist..om vem ska jag skriva om JustinB..jag valde honom för att min syrra älskar honom och har mycket information om honom.
Och så ska vi ha prov på biologi.
Efter det e allt SLUT då blir det JULLOV asså ni vet inte hur glad jag är om det:D haha <3
Elli idag =)

Alle ramla o försöker få bort allt skit HAHA mitt fel typ :D haha



Jag i måndags..

Gud nu ska jag gå puss
Av mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0