28e November 2010

Hej bloggen allt bra :)
Idag har jag vart hemma hela dagen.Hade ingenting att göra men ändå så gick allt fort.
Igår var jag hem hos min syrra och hade det nice med min Elena som blir större för varje dag.Hennnes nya ord som hon kan säga är "koo?"det betyder vart på mitt språk haha när hon inte hittar sin napp så säger hon "koo?" hahah.
Aja för typ en timma sedan kom jag från duschen har fixat håret och tagit lite bilder :)!
<3
Imorgon ska jag åka till skärholmen med Ellinor det är studidag imon ju.Så det blir Nice
Aja nu ska jag dra o kolla på TV puss :)

Kommentarer
Postat av: Amanda.S

Söt bild :)

2010-11-28 @ 20:56:42
Postat av: » P H O T O L E N S

SVAR: Jadå!

2010-11-29 @ 09:33:35
URL: http://photolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0