Heartbreaker!

Så nu är jag typ klar med designen.Har inte gjort så mycket det för att jag inte kan så mycket om det ja jag vet att man kan typ läsa nånstans så får man hjälp men tyvär så har jag inte tid och så orkar jag inte.

Idag så har jag vart i skolan första dan efter höstlovet,tråkigt dag var det förutom att jag dog av garv när vi hade svenska haha :D!
Jag bodde faktis gå och plugga ENG nu men jag pallar inte+ så kan jag allt jag ska kunna inför imon!
Imon blir det skola igeeen!!!!!!!!




Ps om 6 VECKOR ÄR DET JULLOV wihoooo så nice :)Längtar

Jag för några veckor sen,höstbild kanske ? :)


Jag igen för 3 veckor sen typ!


Kommentarer
Postat av: frida

söt

2010-11-09 @ 15:48:31
URL: http://farhiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0