INGEN VET NÅNTING !

Hej igen.Har inte bloggat i några dagar pga av att jag  inte hann att sitta vid data.Jag hade inga läxor men min syrra hade datan för hon behövde den.
Som vanlig har jag vart i skolan o haft det tråkig.Den här veckan har vart världens DÅLIGASTE vecka ever.Asså jag var verkligen orolig för en sak som jag inte vill ta upp i bloggen.Har tänkt på det sen tisdags o håller fortfarande på att dööö.Men imon är det över.Får jag "BRA" klarar jag o behöver inte orora mig och verkligen FIRAR det får jag inte det...vill inte ens tänka på det för jag ska jag måste få ett "BRA".


Just nu sitter jag o bloggar på min säng.Inga planer för idag men kanske drar ut sen med någon för att göra en hemligt sak :)
Så hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0