YOU MAKE THE SUN COME UP,OH BOY!

Hej bloggen.Allt bra med er.Själv mår jag bra men vill bli sjuk så att jag skippar skolan o saknar det i några dagar:D.Men NEJ det blir jag inte..-.-Alltid så jag blir sjuk på en dålig tid..haha aja strunt i det nu då

Skoldagen för mig har det vart roligt.
Först hade vi SO vi fick kolor :)

Andra lektionen hade vi maatte.Jag pluggade jätte mycket(OFC man gör det när man har MusiK)

Tredje lektionen var..eng grupparebete med alle den gick oxå bra ;)ska redovisa imon.NiCe !

Fjärde lektion var Bi/Ke kul ?? nja inte så mycket..

Och så hade vi lunch sen svenska o mentorstid alltid lika kul ju.

Jag kom hem åt mat och senare gick jag ner till alle och hjälpte henne med en sak.Kom hem och kollade på Topmodel 14.Ni kollar väll på den ? På kanal 3.Måndagar 20:00.Missar ni kan ni se den på söndagar 18:00.Så ni bara vet skit många reklam asså.Men det bry man sig inte om när själva porgramet e så bra.

Som ni kanske märker har jag verkligen lust att blogga va hahah :D aja nu ska jag ba fixa lite grejer här.Sen sova för imon börjar jag 7 med MATTE:o


Här får ni lite bilder om saker jag vill ha/saker jag vill äta/platser jag vill va i!








Alla bilder från www.google.se.

                                                           Avslutar hela med Rihanna.Puss      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0