FRÅGOR O SVAR


UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 154 cm

2. hur mycket väger du? 42 kg

3. hårfärg och frisyr? Svart och brunt, långt, lite självlockigt & liiite uppklippt

4. ögonfärg? Mörkbruna

5. mest nöjd med? Min ögon..

6. minst nöjd med? Formen

7. skostorlek? 34

8. glasögon? Som tur NEJ

9. har du några piercingar/tatueringar? Na

FAVORITER
1. filmer? Guuud det finns så många..

2. låtar? Lyssnar mest på Rihanna,Chris brown,beyonce mm ! Alla lika bra

3. årstider? Sommaren & början på Våren :)

4. mat/dryck? Kinsesisk mat älskar jag och dryck så måste jag SÄGA FANTA EXOTIC

5. djur? Gillar ej djur !:o

6. färg? Hudfärg,Starkrosa,Starkgul,vit och svart :D

7. parfym Beyonce heat..Vet någon vart man kan köpa "beyonce heat rush?"

8. tv-program? How I meet your mother och The simpsons

9. ämne i skolan? Svenska,Spanska,SO och biologi

10. sysselsättning? Shoppar, umgås & är ute o hänger eller hemma med familjen !

1. vad använder du just nu för jacka? En jävla vinter jacka :((

2. vad använder du just nu för skor? Svarta skor som jag la upp en bild på för några månader sen..

3. favoritfärg på kläder? svart o vit

4. favoritmaterial på kläder? Spelar ingen roll

5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ALLA KLÄDER

6. favoritaffärer? H&M,Gina,Bikbok,ZARA m.m

7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Hmm 300 eller 200 ? Men behöver jag många saker så ere mer

8. favoritmärke? Adidas o Converse !

9. vad har du för byxstorlek? Haa vet inte olika

10. vad har du för tröjstorlek? 34





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0