I wish I wasn't the way I'm..I wish..I wish

Bläää känner mig trött.Riktig trött så därför ska jag sova.Ha ni ser jag hann att blogga ikväll.
Har inget att säga.Så jävla trött på allt.Vafan finns det ingenting här i jorden som ska va just "lätt"?Så himla onöjd med allting just nu man bodde kunna få döda någon när man känner så..eller att man kunde få döda sig själv.
Jaja låter som en käärrring

Men imorgon är det måndag och som tur äre SPORTLOV !Behöver inte vakna klockan 7.
Har inget mer att säga så godnatt på er.


"Det spela ingen roll hur liten eller hur meningslöst en smärta är,den är lika stark som alla andra smärtor och vet exakt vad den ska göra för att få någon att falla ner på knä"
Kom inte och säg att jag tänker på meningslösa saker !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0