Lalala NO LIFE RIGHT NOW

Jag heter Samira.Jag är född den 2a augusti.Jag bor i Stockholm men min pappa,mamma och min syster.Jag har 2 systrar till men de bor inte med oss längre.Jag går i skogsängsskolan.Det går bra för mig i skolan men det kan bli så att jag ibland inte orkar med nånting..men jag försöker så mycket jag kan och jag lyckas oftast med det jag gör i skolan.Jag har oftast rädslan inom mig jag vet inte varför men jag har det alltid och jag kan lova er om att det är INTE KUL.Jag är super super super bra på att leka glad fast jag mår skit i insidan..hmm hoppas att ni fattar vad jag menar.När jag är trött alltså verkligen trött och behöver sova så blir jag FULL fast jag inte har druckit nånting!
Jag har aldrig i mitt liv ätit sushi!
Jag älskar att laga mat (åt mig själv!)
Jag älskar att handla.
Alltid när jag har shoppat så tänker jag på mina kläder i 2 dagar typ..Alltså tänker på hur jag ska använda de!
Jag har alltid önskat mig en klocka som går att ta tillbaka tiden med eller att man kan kunna se framtiden.Önskade mig det sen jag var 4-5 år.


Fattar inte varför jag skrev ner allt det där men jaja.Idag ingen skolan för min del.Ska va hemma och plugga plugga plugga har prov imorgon och plus att jag mår illa..
Så hejdå syns senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0