Önska jag hade den NU :(

Fyfan känner mig så jävla dum just nu.Igår hade jag min biologi mapp hemma och på morgonen gick jag med den till skolan för jag trodde att jag kanske kommer kunna behöva den.Jag la den antigen i min kompis skåp eller i mitt eget.Iallafall så skulle jag ju hömta den från skolan hem men jag trodde att jag har den hemma fast jag har den där i skolan i någons skåp.Och imorgon ska jag va ledig,och dagen efter så äre PROOOV.Och ni anar inte hur mycket det är som jag ska lära in mig.Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.Damp nu  :O


Skoldagen har vart jätte rolig för min del provet gick super och vädret ojojo va bra den va ? :D
Neej nu ska jag gå och se om ni syrra har de papper som jag behöver..sen så måste jag messa min kompis och fråga om jag har min mapp i hennes skåp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0