SJÄLVMORD=HELT OK

Inann jag börja med allt JAG SKRIVER INTE DET HÄR FÖR ATT VILL JAG GÖRA DET...

Jag har kommit fram till att det bodde faktis vara normal om att ta självmord.Jag hatar det namnet "självmord" det låter som värsta grejen.Men lixom om man får bestämma över sitt eget liv..så ska man väll kunna besätmma själv om man vill dö eller inte ?
Jo jag vet att man har fått chansen att leva och man ska bara utnyttja det och ha det roligt.Men tänk er de som har det skit dålig,som har ingen att prata med,som inte kan säga va de tycker,som bli mobbad,som har dåliga föräldrar mm.. på så sätt så tycker jag verkligen att man bodde få göra det om man vill.Shit jag vet att det låter  sjukt men asså come on,tänk ni själva.Jag är ärlig och tycker verkligen om att det skulle va NORMAL.
Nej säger det igen om att mitt liv är inte så dålig som att jag måste ta självmord..nejnej men den är inte heller heeelt perfekt ?Och jag är inte super nöjd med det..(det väll ingen(?)...
Ja såklart att det finns heelt underbara saker här i världen men vad ska man ha de till när man till sist har problemer mer än av det underbara..?!!
Gud jag låter som en kärring..när jag sitter här och säger att man bodde dö..Haha nej men jag ville ba skirva ner det..är jag ensam om det?
Ibland när jag sitter och tänker lite snabbt om hur mitt liv kommer va så är det så
1.Gå ut i nian
2.Börja Gymmnasium
3.Plugga..när jag säger plugga då menar jag det!
4.Få en bra utbildning.
5.Skaffa jobb.
6.Gifta sig.
7.Få barn
8.Uppfostra mina barn BRA !
9.Bli gammal
9,5.Mormor kanske ?
10.Vänta på döden
Exakt så tänker jag....!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WTF ? :O

2011-02-05 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0