WIHOOO happy or sad...IDK

Nää men tjena.Allt bra med er ?Händish i helgen dårå ?
Själv har jag vart i skärholmen för att köpa skridskor ju.Men de var rätt dyra och jag ska lixom använda de en gång om året och jag går inte heller på konståkning så jag ville inte bli fattig bara för skridskorna ? Men sen så idag åkte jag till Tmba och där var de sluuut.Men jaja jag fick låna min kompis :D Great vaa ?
Jaa här får ni bilder på det jag har köpt :)

Halsduk fårn H&M.Skiit fin med skinnjacka för höst/vår ;)

Så ser den ut

Åh min älsklig HAHA..den e från BIKBOK..OM jag hinner ska jag köpa en till i Grå/Orange

Kjol från H&M(barnavdelning) WTF den e fööör fin för att stå i butiken:OMan kan anväda den som kjol/klänning

Så ska jag ha den :))
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0