16 Januari 2011 16:03

HEEEJ :D
Har inte bloggat i runt 5 dagar.Rekord ju haha nej men det var för att jag orkade inte.Skolan började ju och när jag kom hem efter skolan så var jag skit trött så det mesta var det darför att jag inte bloggade.Men nu är jag iallafall tillbaka och ska blogga så mycket jag kan.

Ja första skolveckan har vart riktig kul faktis hoppas det blir så alla andra veckorna oxå..
Igår var jag hem hos min syster som bor i flemingsberg kom hem vid 11 tiden sen sov jag.Och på morgonen vaknade jag vid 11 åt frukost sen så började jag städa mitt rum och ni fattar inte det blev så rent att nu jag vågar inte ens va där inne haha :D.Så bra städar jag när jag VERKLIGEN VERKLIGEN är sugen annars äre bara världelös att ens försöka faktis..!

Om någon timme kommer en kusin hem till oss så det blir Nice den med : )
Och imorgon är det skolan som den blir oxå Nice ;)
Puss på er alla söta

Bild fårn igår..


Dålig bild I KNOW men..jaa bättre än ingenting ju


Nu måste jag gå
PUSSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0