I WANNA SEE EVERYTHING THAT YOU CAN'T SEE..

Jag vet att alla som kanske är i min ålder eller kankse mindre eller äldre har tänkt på att hur,vart och när de träffar sin äkta kärlek som de kommer dela sitt liv med i framtiden.Jag själv tänker på det ofta och tycker verkligen VERKLIGEN att det är skit kul!Jag menar liksom tänk er att den personen som kommer bli er äkta kärlek har ni sett,har ni pratat med,har ni gått förbi eller nånting annat och NU vet ni ingenting om han/hon kommer va den som ni kommer dela era liv med.Det här tycker JAG att det är så jävla kul asså ..att bara tänka på det är skit rolig haha.Några kanske är redan tillsammans med den personen eller några kanske har vart tillsammans med den personen men har gjort slut..
Ingen vet nånting om framtiden..
Önska jag kunde se det(när jag endast när vill).Fan va nice det skulle va.!!! Det kanske finns folk som kan göra det med kort och sånt shit haha då kan jag ge den hur mycker den vill för att den ska se min framtid o berätta det..det kanske finns i thailand ?? :P

Jaja whatever imorgon ska vi hem till en kusin hoppas några till kommer annars äre tråkig..
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0