KALLT VATTEN I DUSCHEN :O

Hej bloggen just nu känner jag mig världens tröttaste chey.
Vaknade 11 som vanligt sen så skulle jag ju till skärholmen för att köpa paket ju.Men drog till stan och köpte presentkort istället.Kom hem sen så drog jag o min syrra till filmkedjan för att hämta hennes kläder men vi fick inte de för att vi hade inte pappas leg utan mammas..
Kom hem sen så duschade jag...jag frös som ett helvete för att vattnet var KALT brrr tänk er helt naken o så e vattnet kallt.Men min mamma kokade vatten så det blev liiite bättre.
HAHAHA

Shit va jag har träningsvärk.Kommer inte ihåg vad de hette men man ska typ UPP O NER sakta 100 såna gjorde jag (stolt)men jag dog o i stan kunde jag gå som vanlig :P
Nu  ska jag til facebook puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0