OMG AMAZING !

HEJ :D
HAHA iegentligen vet jag inte varför jag är så himla glad just nu :D.Men det känns som att nånting bra kommer hända (den här veckan ):D haha jaa

Kom hem för ¨några minuter sen handlade med min syster haha bråkade med min syrra för att det känndes som att min påse väger mer än hennes så jag var tvungen att prova hahah och hennes vägde mer :D
Kom hem o har bara sprungit runt o skrattat HAHAH :D

Gud nu tycker ni att jag konstig  :Dhahaha

 
Dagens låt är

 

Blir aldrig trött på den :P


Så 2 bilder från 5 minuter sen :D

 


Kommentarer
Postat av: sandra-en bra blogg!!

åh älskar den versionen! :)



svar; åh tack så mycket!:) Nej jag är inte modell, men det skulle vart coolt haha :D

2011-01-04 @ 17:19:17
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: meliie

den låten blir aldrig dålig :) allt bra med dig annars?

2011-01-04 @ 19:48:22
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0