SKOLAN DÖDAR MIG =(


Asså gud va jag hatar folk som tror sig.Och nej jag vet att jag inte är den enda som gör det men asså fan jag får VERKLIGEN damp när folk tror att ALLA i världen gillar de och tycker att personen ÄR SNYGG..man wtf skaffa spegel och se hur du ser ut först..Och bara för att de TROR SÅ..så måste de såkart ha luft och går runt och leka kaxig.
Den personen är inte äkta och kan absoult inte va sig själv,tycker jag.

Huuh whatever dagen har vart helt okej.Först hade vi SO höll på dö så himla trött.Och sista lektionen hade vi mentorstid i 10 minuter sen så drog vi till innebandyn och kollade på den i typ en kvart sen så drog jag och alle hem och jag kunde inte sluta garva (fråga inte på vad)..

Kom hem
gjorde klart min läxor men har 2 kvar.Matte och biologi tills på fredag.

Jaa har inget mer att säga puuss

Ungefär så glad =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0