1 mars 2011 ! Tylor-hot will you marry with me ?

Hej kära ni ?
Allt bra med er ?
Vaknade vid 9 åt fruktkost sen så kollade jag på eclipse haha nej jag har inte sett den men jag såg den och den var as bra men jag bev sur över att Bella inte tog Jacob han är ju snyggare jaja nog om det.Idag hmm FÖRSTA MARS!Känns lite som vår ? :P haha nej men jag ska kanske ut med någon.


Snyyyyyggingen har jag sett på riktig,sommar 2010.Damn ville bara hoppa på han hehe :D
Mmmm älskar de här.Rekommenderar VERKLILGEN !



Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag pluggar informationsdesign/textdesign på högskolan :) Hur mår du idag då? :)



Kramar Sannalitens.blogg.se



Förresten, jag har en tävling på min blogg nu där man kan vinna 1000 kronor på H&M, kanske är något för dig? :)

2011-03-01 @ 16:03:04
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0