SÖDER = INGENTING

Jag lovar jag skulle blogga innan jag skulle gå med jag vet inte vad som hade hänt med "blogg.se" det gick inte att logga in för att de skulle typ fixa en grej..

Snacka om att jag har inte hittat nånting-.-
Jag skulle kööpa present för Elena och min syster för att det är "islams nyår"och jag hittade ingenting.Så ska kanske åka till stan på fredag för att hitta något bra,sen efter stan ska jag till mitt andra hem "sollentuna" heh jaja puss kan lägga upp 3 bilder !

Outfit-Skinnjacka från H&M! (det var jätte varmt ute idag :))
Tröja-ZARA
Halsduk-H&M
Jeansleggins-VILA


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Trevligt med lite varmare väder! Snyggt att du matcha shjortan med jeansjackan :)

2011-03-02 @ 19:47:05
URL: http://exa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv: Jag med! Känner att jag också måste ta fram min skinnjacka snart, längtar :D

2011-03-02 @ 21:23:29
URL: http://exa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0